» skok na hlavní menu


Obchodní podmínky

I. Objednávky

Nezávaznou poptávku pronájmu apartmánu můžete provést e-mailem info@helas.cz

Závaznou objednávku pronájmu pobytu proveďte vyplněním a odesláním rezervačního formuláře.

Operátor Vám rezervaci do 24 hod potvrdí a vyzve Vás nejdéle do 1 týdne k zaplacení zálohy nebo celé platby. Vyplněním závazné objednávky nájemce stvrzuje, že Obchodní podmínky přečetl, uznává a souhlasí s nimi. Odeslaná závazná objednávka vyjadřuje svobodnou vůli objednatele včetně jeho podpisu a nahrazuje podepsanou smlouvu.

Po zaplacení zálohy nebo celé částky je rezervace oboustranně závazná a HELAS Vám předá nebo zašle e-mailem voucher k pobytu.

II. Pobytové podmínky

Začátek pronájmu apartmánů je každou sobotu mezi 15.00 – 18.00 hod. Při značně pozdním příjezdu po 19.00 hod je nutné telefonicky volat službu, která vás ubytuje, ale je nutné jí uhradit poplatek 100,–Kč. Na konci pronájmu, většinou v sobotu, je nutné apartmán osobně předat recepci mezi 8.00 až 10.00 hod. Za pozdější předání bude účtována smluvní pokuta 500,–Kč/hod. Všechny apartmány jsou nekuřácké.

Pronájmy v hlavních sezónách jsou zásadně týdenní od soboty do soboty. Dle zákona je nejkratší možný pronájem na více než 48 hod. a tedy min. na 3 noci. Proto není reálné pronajmout apartmán jen na víkend. Kratší než týdenní pronájmy jen v mimosezóně.

III. Platební podmínky

Smluvená rezervace pronájmu má opci do zaplacení zálohy nebo plné smluvní ceny, nejdéle však týden. Pak automaticky zaniká. Při rezervacích 30 a méně dnů před příjezdem a při pobytech kratších než 1 týden je celková cena pobytu splatná ihned. Úhradu objednaného pronájmu může zákazník provést hotově, poštovní složenkou, dobírkou nebo bankovním převodem. Po zaplacení HELAS zašle VOUCHER k pobytu a tak závazně garantuje pronájem apartmánu. Na platbu za pronájem je možné na vyžádání vystavit fakturu. APARTMÁNY ***+ HELAS – KRKONOŠE nejsou plátcem DPH.

IV. Cena pronájmů

Ceny jsou cenami smluvními dle publikovaného ceníku. Objednávky přes internet jsou vždy „NA PRVNÍ MOMENT“ a jsou již s 10% slevou. Pultovní ceny jsou o 10% dražší, než ceny na internetu. Cena zahrnuje ubytování, el. proud, topení, vodu. Cena nezahrnuje zdravotní a úrazové pojištění, pojištění storna, dopravu, parkování, městskou taxu, lůžkoviny, ručníky, osušky a toaletní potřeby, závěrečný úklid ani stravování. Stravování je možné ve vlastní kuchyni patřící k apartmánu nebo lze stravování objednat v blízké restauraci. Můžete doobjednat další místní služby jako garáž, v zimě hlídané parkoviště, lyžařskou školu, půjčovnu lyží aj. Ubytování hosté mohou využívat celou řadu dalších benefitů a slev ve výši 10 až 50%.

Případné dodatečné slevy a LAST MOMENT ceny vyhlášené po datu objednávky nájemce, nezakládají právo zpětně požadovat zlevněnou cenu pobytu.

V případě předčasného odjezdu nemá nájemce nárok na vrácení již zaplaceného pronájmu. Při příjezdu se na recepci vybírá kauce 2.000,–Kč (u cizinců 100,–EUR), která bude při odjezdu vrácena zpět, pokud bude apartmán vrácen bez poškození a ztrát v inventáři. Na místě nájemce také zaplatí místní lázeňskou taxu 19,–Kč/den/osoba, děti do 15 let 4,–Kč/den/dítě, lůžkoviny, ručníky a toaletní potřeby 200 Kč/pobyt a byt a závěrečný úklid 300 Kč/pobyt a byt.

V. Zrušení pronájmu

Při zrušení pronájmu ze strany nájemce se zaplacené zálohy nevrací.

Pouze pokud ke zrušení dojde v době delší než 30 dnů před začátkem pronájmu je možné zálohu nebo celou částku využít v jiném termínu podle volné kapacity a dle dohody s pronajímatelem.

V případě, že nájemce v průběhu pobytu z vlastní vůle zruší část pobytu nebo nevyčerpá většinu objednaných a zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za tyto nevyčerpané služby.

Pro případ zrušení pobytu z vážných rodinných důvodů nebo nemoci proto doporučujeme uzavřít pojištění storna u kterékoliv pojišťovny, např. Evropské cestovní pojišťovny nebo

ALLIANZ pojišťovny, a.s.

Infolinka: 844 855 866, Web: www.allianz.cz

VI. Reklamace

V případě výhrad ke kvalitě pronájmu, je nájemce povinen své připomínky neprodleně písemně oznámit na recepci. Recepce je povinna je ihned řešit. Neoznámí-li nájemce své požadavky ihned, nelze je na konci pobytu již reklamovat a ztrácí nárok na pozdější eventuální odškodnění. Nepodaří-li se závadu ihned odstranit, může nájemce své písemné připomínky předat, nejpozději však v den odjezdu, na recepci. Recepce reklamaci potvrdí a předá na HELAS. Výsledek reklamačního řízení bude nájemci oznámen nejpozději do 30 dnů od data přijetí. Při pozdějším podání reklamace nemůže být na ni brán zřetel.

VII. Ochrana osobních údajů

Apartmány HELAS se zavazují, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb a §1172 NOZ budou chránit vaše osobní údaje a nebudou je poskytovat jiným subjektům.

Informace o způsobu placení:

Cenu pobytu vypočítá počítač, ale každá objednávka se ještě ručně kontroluje. Platba se provádí předem a to:

  1. v Kč v hotovosti při osobní návštěvě HELAS – Klivarova 356/3, Praha 4 – Háje
  2. v Kč při přebírání poštovní dobírky s voucherem
  3. v Kč bankovním převodem na účet u Komerční banky – Praha 4,

č.ú.: 581848041 / 0100, kde var. symbol je datum příjezdu a k.s. je 0308.

českyenglishdeutschpolski

Multimedia

Hledat